Zarządzanie zasobami może stać się prostsze i wydajniejsze. Spójna organizacja systemów administrowania przedsiębiorstwem umożliwia poprawę efektywności pracy, a w konsekwencji maksymalizację zysków.
Zwiększenie oszczędności oraz przychodów w przedsiębiorstwie może stać się bardziej efektywne dzięki wykorzystaniu systemu klasy ERP. Autorskie rozwiązania zastosowane w programie DIALOG umożliwiają wzrost zysków oraz dokładniejszy system monitorowania procesów biznesowych.
Niezależnie od sektora oraz rozmiarów przedsiębiorstwa nasi partnerzy mogą skorzystać z różnych modułów, które umożliwiają dynamiczny przyrost korzyści.
JPK_VAT
- Możliwość wysyłki dokumentu bezpośrednio z systemu
- Oszczędność czasu
Moduł Sekretariat
- Sprawniejszy obieg dokumentów
- Lepszy obieg informacji i szybsza interakcja
Moduł PrestaShop
- Sprawniejsze zarządzanie produktami, zamówieniami, relacjami z klientami
- Zwiększenie rozpoznawalności w sieci
B2B
- Efektywniejszy kontakt z Twoimi klientami m.in. dzięki umożliwieniu kontrahentom samodzielnego składania zamówień, przeglądania stanu rozliczeń, sprawdzania etapów realizacji zamówień oraz dostępu do indywidualnej oferty.
- Rozwiązania dla ciebie i twoich partnerów biznesowych
- Przyspieszanie procesu zarządzania zamówieniami
EDI
- Oszczędność czasu dzięki automatycznej elektronicznej wymianie dokumentów z partnerami handlowymi np. zamówień, faktur, dokumentów magazynowych itd.
- Efektywniejszy kontakt z kontrahentami zachęcający do współpracy na większą skalę
CRM
- Poprawa jakości obsługi klientów i wzrost sprzedaży
- Bardziej produktywny podział zadań wśród pracowników
- Łatwiejsza kontrola wyników zatrudnionej kadry
Zamówienia internetowe
- Poprawa terminowości dostaw
- Skrócenie czasu realizacji zamówień
- Prosty dostęp do historii złożonych zamówień
Raporty i analizy
- Identyfikacja i minimalizacja błędów lub nieefektywnych działań
- Dostosowanie raportowania dla poszczególnych poziomów zarządzania
- Większa przejrzystość czynności poprzez skoordynowanie gromadzenia wiedzy o firmie
Magazyn
- Zredukowanie zapasów do minimalnego cyklu dostaw
- Zastąpienie tradycyjnego obiegu dokumentów – elektronicznym
- Eliminacja błędów podczas procesów inwentaryzacji
- Kontrola wydajności pracowników magazynowych
Finanse i księgowość
- Uzyskanie wzrostu rentowności
- Zwiększenie poziomu kontroli księgowej – nawet o 50%
- Sprawniejsza kontrola należności
- Usprawnienie zarządzania finansami zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi
Logistyka
- Precyzyjne planowanie dostaw w powiązaniu z zapotrzebowaniem
- Przyspieszenie i skoordynowanie procesów w firmie poprzez ich częściową automatyzację
- Efektywniejsze planowanie transportu i zarządzanie załadunkiem pojazdów
- Usprawnienie procesu wydania/przyjęcia magazynowego
Inwentaryzacja
- Wzrost wydajności pracy
- Skrócenie czasu procesów – średnio o 80%
- Skuteczniejsze wyeliminowanie błędów identyfikacji towaru
- Redukcja nakładów pracy
Zakup i przyjęcia
- Sprawniejsze kreowanie różnego rodzaju dokumentów
- Korzystanie z funkcjonalności Tax Free
- Prowadzenie bardziej efektywnych rozliczeń
- Ewidencja i obrót opakowaniami
Sprzedaż i wydania
- Prostszy dostęp do wszystkich rodzajów dokumentów
- Oszczędność czasu dzięki automatyzacji określonych procesów
Handel zagraniczny
- Elastyczność działania wyrażona w możliwości szybkiej reakcji na rynek
- Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa
- Integracja z systemami Urzędu Celnego
- Zautomatyzowanie wyceny towarów