Zarządzanie zasobami może stać się prostsze i wydajniejsze. Spójna organizacja systemów administrowania przedsiębiorstwem umożliwia poprawę efektywności pracy, a w konsekwencji maksymalizację zysków.

Zwiększenie oszczędności oraz przychodów w przedsiębiorstwie może stać się bardziej efektywne dzięki wykorzystaniu systemu klasy ERP. Autorskie rozwiązania zastosowane w programie DIALOG umożliwiają wzrost zysków oraz dokładniejszy system monitorowania procesów biznesowych.

Niezależnie od sektora oraz rozmiarów przedsiębiorstwa nasi partnerzy mogą skorzystać z różnych modułów, które umożliwiają dynamiczny przyrost korzyści.

JPK_VAT

  • Możliwość wysyłki dokumentu bezpośrednio z systemu
  • Oszczędność czasu

Moduł Sekretariat

  • Sprawniejszy obieg dokumentów
  • Lepszy obieg informacji i szybsza interakcja

Moduł PrestaShop

  • Sprawniejsze zarządzanie produktami, zamówieniami, relacjami z klientami
  • Zwiększenie rozpoznawalności w sieci

B2B

  • Efektywniejszy kontakt z Twoimi klientami m.in. dzięki umożliwieniu kontrahentom samodzielnego składania zamówień, przeglądania stanu rozliczeń, sprawdzania etapów realizacji zamówień oraz dostępu do indywidualnej oferty.
  • Rozwiązania dla ciebie i twoich partnerów biznesowych
  • Przyspieszanie procesu zarządzania zamówieniami

EDI

  • Oszczędność czasu dzięki automatycznej elektronicznej wymianie dokumentów z partnerami handlowymi np. zamówień, faktur, dokumentów magazynowych itd.
  • Efektywniejszy kontakt z kontrahentami zachęcający do współpracy na większą skalę

CRM

  • Poprawa jakości obsługi klientów i wzrost sprzedaży
  • Bardziej produktywny podział zadań wśród pracowników
  • Łatwiejsza kontrola wyników zatrudnionej kadry

Zamówienia internetowe

  • Poprawa terminowości dostaw
  • Skrócenie czasu realizacji zamówień
  • Prosty dostęp do historii złożonych zamówień

Raporty i analizy

  • Identyfikacja i minimalizacja błędów lub nieefektywnych działań
  • Dostosowanie raportowania dla poszczególnych poziomów zarządzania
  • Większa przejrzystość czynności poprzez skoordynowanie gromadzenia wiedzy o firmie

Magazyn

  • Zredukowanie zapasów do minimalnego cyklu dostaw
  • Zastąpienie tradycyjnego obiegu dokumentów – elektronicznym
  • Eliminacja błędów podczas procesów inwentaryzacji
  • Kontrola wydajności pracowników magazynowych

Finanse i księgowość

  • Uzyskanie wzrostu rentowności
  • Zwiększenie poziomu kontroli księgowej – nawet o 50%
  • Sprawniejsza kontrola należności
  • Usprawnienie zarządzania finansami zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi

Logistyka

  • Precyzyjne planowanie dostaw w powiązaniu z zapotrzebowaniem
  • Przyspieszenie i skoordynowanie procesów w firmie poprzez ich częściową automatyzację
  • Efektywniejsze planowanie transportu i zarządzanie załadunkiem pojazdów
  • Usprawnienie procesu wydania/przyjęcia magazynowego

Inwentaryzacja

  • Wzrost wydajności pracy
  • Skrócenie czasu procesów – średnio o 80%
  • Skuteczniejsze wyeliminowanie błędów identyfikacji towaru
  • Redukcja nakładów pracy

Zakup i przyjęcia

  • Sprawniejsze kreowanie różnego rodzaju dokumentów
  • Korzystanie z funkcjonalności Tax Free
  • Prowadzenie bardziej efektywnych rozliczeń
  • Ewidencja i obrót opakowaniami

Sprzedaż i wydania

  • Prostszy dostęp do wszystkich rodzajów dokumentów
  • Oszczędność czasu dzięki automatyzacji określonych procesów

Handel zagraniczny

  • Elastyczność działania wyrażona w możliwości szybkiej reakcji na rynek
  • Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa
  • Integracja z systemami Urzędu Celnego
  • Zautomatyzowanie wyceny towarów